کد خبر: ۱۳۴۱۱۴

عکس| استوری اینستاگرام دختر شهید باکری در واکنش به صحبت های رائفی پور تحسین علی کریمی را برانگیخت

عکس| استوری اینستاگرام دختر شهید باکری در واکنش به صحبت های رائفی پور تحسین علی کریمی را برانگیخت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ آسیه باکری، دختر شهید حمید باکری با انتشار یک عکس از پدرش در اینستاگرام به آنچه توهین علی اکبر رائفی پور در تلویزیون عنوان شده واکنش نشان داد؛ واکنشی که مورد تحسین علی کریمی نیز قرار گرفت.

در این تصویر که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است، آسیه باکری نوشت: به گفته آقای رائفی پور دو نفر در تصویر (شهیدان حمید و مهدی باکری) با 27 سال سن، دنبال خالی کردن هیجاناتشون رفتن جبهه؛ تقصیر ماست که زودتر از این نزدیم تو دهن یکی تون که انقدر وقیح شدین!

علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی ایران که مدتی است فعالیت سیاسی را دنبال می کند با بازنشر این استوری اینستاگرامی نوشت: شیر مادر و نان پدر حلالت.

عکس استوری اینستاگرام آسیه باکری دختر شهید حمید باکری در واکنش به آنچه توهین علی اکبر رائفی پور عنوان شده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس استوری دختر شهید باکری درباره رائفی پور

ارسال نظر
نظرات شما
سجاد
-
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
راعفی کثیف اسم شهدای عزیزمون رو نیار دهنت نجسه
پاسخ
سجاد
-
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
پسر یاسر عرفات اگر غیرت داشته باشه دیگه هیچ وقت نباید نظریه بدهد،خوب جواب دندانشکنی بهش داده،شیر دختر ایران
پاسخ
سارا
-
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
چه مشتی زد تو دهن این مردک یهودی
پاسخ
هاجر
-
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کجا دختر شهید میاد مث توی ... حرف بزنه.
پاسخ
محمدرضیایی ها
-
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
تلویزیون میلی همین است که آدم حالش بهم میخوره
پاسخ
ذوالفقار
-
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خوب شمابه اصطلاح اقای رافعی پوراحمق که امثال شمااحمقاتومملکت زیادن زحمت میکشیدین میرفتین جنگ هیجانات خودتون خالی میکردین چرادنبال سوراخ موش میگشتین امثال شماهاروبایدببندن تویله
پاسخ
ایران
-
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
موقعی که میزنی تو دهنش حواست باشه دستت درد نگیره. وقتی صحبتش رو درست گوش ندادی خفه شو
پاسخ
m_m
-
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
لطفا پخش کنید>>>> اسم این عزیزان را به زبان ناپاک تان نیاورید امثال شهیدباکری ها رفتند تاامثال تو زنده بمانندوایکاش اینطوری نمیشد چون زندگی حق ادم های باشرف است هیچ فردی یا مقامی حتی هیچ مخالفی حق ندارد نام عزیزانی را که بخاطروطن و ناموس وخاک و شرفش جانش را فداکرده لکه دار کند...توعددی نیستی که اسمی از باکری ها به زبان بیاوری...شهیدباکری اوقات دشمن را به جهنم تبدیل کرده بودحتی هبجان هم باشه... خودش را فدای مبهن اش کرد...تو چیکار کردی:؟ فقط بلدی دروغ بگی و از هیجان دروغ هایت اشک تمساح بریزی..نمیدونم کی به تو تریبون داده ..لیاقت نداری یا حرف زدن بلد نیستی !!!!حرف نزدن راکه بلدی پس لطفا خاموش باش
پاسخ
حجت
-
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شهدای جنگ جوانان خالص و خدایی بودند که برای حفظ ناموس و وطن جانشان را نثار کردند ولی کسانی مثل رایفی پور و عباسی که جیره خوار ومواجب بگیر هستند حتی لیاقت بردن نام شهدا را ندارند و باید ذهن‌شان را گل گرفت و با سیلی بر دهانشان زده شود شهدا مرد میدان وعمل بودند و موجود پست وحقیری امثال رایفی و عباسی لیاقت حرف زدن در مورد انها را ندارند همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم ولی یه عده بیشعور با ویژه خواری رانت اختلاس دزدی رشوه که اکثریت هم متصل به زنجیر یقه سفیدان است به جای حل مشکل مردم فقط به دنبال دزدی و هزارویک کثافت کاری دیگر هستند
پاسخ
مجیدموسوی
-
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
همشیره شما ببخشید.این ابن الوقت خیلی وقته پرروشده.درودبرآقامهدی وحمیدآقا.وزنده باشیدشما.(برادرشهیدحمیدآر.پی.جی)
پاسخ
محمد
-
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
باباازاین صحبتهای بی مورددست بردارید.فکرابادی وفقرزدایی ازاین مملکت باشید.بترسیدازاهه این مظلومین وفقرا!
پاسخ
حمید
-
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
تقصیری نداری آقای رائفی اول اسم فامیلی خود را درست کن. در اندازه تو نیست اسم این شیر بچه های ایران را به زبون نجستت بیاری.
پاسخ
حمید
-
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
دختر عزیزم.شما فرزند یه شیری .اونم که حرف مفت زده ...؛ حمید هستم یک جانباز ودهنشو ... میگیرم
پاسخ
فرید
-
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی پور مردیکه چاپلوس بیسواد ... هزار صفت کثیف داری
پاسخ
مهدی
-
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درود بر شرف شما
واقعا که دختر شهیدی هستید که از ناموس ایرانی دفاع کرد و بخاطر خاک ایران رفت
پاسخ
عبدالله
-
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درجواب خانم باکری وبااحترام
پسرنوح بابدان بنشست خاندان نبوتش ........
وقتی علی کریمی ازت حمایت میکنه بدون یه جای کارت مینگه
پاسخ
ح ن مشهد
-
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آقای رائفی پور اگر این اظهارنظر را کردن قطعا به بیراهه رفتن
من خودم از آن نیروها هستم وهیجانم رو تو زمین خاکی تخلیه می کردم،ولی ۲۹ ماه به جبهه رفتم
چون امام فرمودند پر کردن جبهه ها واجب کفایی
است
پاسخ
امیر
-
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام.دخترگلم .واقعا شیرزنی هستی مثل مرحوم بابات....یادشون گرامی وروحشان شاد....گلم..
پاسخ
زن متوسط
-
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
یادبگیر کریمی نون حلال ، معلومه چی خوردی این چندسال ؟
از هر جارسیدی پول درآوردی ، حرام و حلال سرت میشه؟
پاسخ
گلزار
-
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آقای‌رائفی‌پودر‌زمانی‌که‌این‌دو‌عزیز‌و‌رفیقاش‌‌جانِ‌خودشون‌رو‌فدای‌‌‌‌‌سرزمینم‌کردن‌‌‌شما‌کج‌کجا‌بودی؟!؟!؟!?
اگه‌ناراحت‌شدی‌ناشو‌برداری‌راحت‌میشی.(حالا‌هر‌مقام‌سیاسی‌هستی‌باش‌)
پاسخ
ستاره
-
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شما هم زیاد هیجانی نشو آسیه خانوم خودتون میدونید استاد ارادت خاصی به شهدا دارن.
پاسخ
جانباز جنگ
-
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
وقتی کسی فقط جهت یافتن اسم و رسم و چنگ انداختن به سفره ای که هم پالان های خود به یغما می برند بوده و حرف جدید و ایده نو برای ارائه نداشته باشد ، مثل رائفی پور و حسن عباسی به گفتن خزعبلات روی می اورند،
وگرنه یک دانشمند هسته ای یا یک جراح حاذق ساعت ها می توانند مطالب جدید در مورد علم خود ارایه دهند، طوری که مخاطب به وجد بیاید.
پاسخ
راضیه
-
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
مگه علی کریمی برای شهیدا ارزشی قائله
حرف دختر شهید باکری رو میفهمم
اما علی کریمی معلوم نیست چیکاره است
پاسخ
سعید
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
این عصبانیت شما نشون میده هر که هیجانی نباشد اما شما واقعا واقعا هیجانی هستید وگرنه اینجور با عصبانیت موضع گیری نمی کردی ...
پاسخ
F.m
-
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اتفاقا درست می گوید آنها باید برای خالی کردن هیجان بجای جبهه به پارک و خیابان ها میرفتند تا صدام زن و مادر و خواهرش را ............ آنوقت دهان رائفی تا آخر عمرش الکی باز نمیشد
پاسخ
داداش
-
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آره یک عده انسان پاک و معصوم رفتن عزیز ترین داراییشون که جونشون بود دادن تا یک عده که خودشون رو معصوم میدونن ولی در عوض گرگ (هار) درنده شدن بمونن و مردم را به گروگان و صلابه بکشن
پاسخ
یه ایرانی
-
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد? چون دختر شهیدی دلیل نمیشه آدم خوبی هم باشی خودت رو گم نکن
پاسخ
علیرضا
-
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
باید از خود آقای رایفی پور پرسید منظورش چی بوده .... ولی موافقم باید توی دهن خیلی‌ها می‌زدیم تا اوضاع به این جا کشیده نشه
پاسخ
رهگذر
-
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خدا روح این دو بزرگوار رو شاد و رحمت کنه
واقعاً شیر مادر و نان پدر حلالت ?
پاسخ
*
-
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شما به جای زدن تو دهان رائفی پور دهانت باز میکردی جواب گستاخی علی کریمی را میدادی روزه سکوت گرفته بودی انجا خون پدرت پایمال نشده بود
دختر شهید باکری هستی که باش همه جا که مورد تایید نیستی به قول شاعر گیرم پدر تو بود فاضل / از فضل پدر تو را چه حاصل؟
پاسخ
جعفر
-
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
باسلام
اینجانب به عنوان یک رزمنده جانباز اعلام میکنم .
خانم باکری پدر و عمو و همرزمانش برای حجاب و ناموس جنگیدند که اگر این عکس شما باشد با این وضعیت حجاب
دیگر حرفی برای گفتن نیست .
درضمن در زمان صحبت آقای رائفی پور فیلم دو رزمنده ۱۶ یا ۱۷ ساله را نشان داد نه عکس پدر شما را .
در ضمن ما حبیب ابن مظاهر ها هم داشتیم در جنگ .
درست است که میگن شنونده باید عاقل. باشد
پاسخ
محمد
-
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
فقط مرگ بر آمریکا و اسراییل
پاسخ
میرزا
-
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
دمت گرم آسیه باکری
زنده باد علی کریمی
پاسخ
دانشجوی انصرافی دکترا شیمی فیزیک گرایش کوانتوم هست
-
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
دختر شهید باکری ، تو با ۳۹ سال یتیمی کجا ایستادی؟ نه یتیم هستم نه صغیر ! ولی دنیایی که پدرت برای ما ساخت کجا و دنیای تو با ۳۹ سال یتیمی کجا! تو هم از ما نیستی.
پاسخ
بهمن عبدالزاده
-
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
راعفی پور غلط میکند به شهیدان خصوصاً حمید و مهدی باکری توهین میکند
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خیلی یه ادم باید احمق و روانی باشه که حرف استاد رو چنین معنی کنه خانم شما خفه شی کسی بازخواستت نمی کنه این خانم تمام شهدا رو زیر سوال برد گوش هات مشکل نداره مغزت خرابه
پاسخ
کتیبه
-
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آفرین خواهر من شهر که بی کلانتر بشه قورباغه هفت تیر کش کم انسان ایرانی با سواد نداریم چرا از این آدم تو رسانه ملی یا ولی استفاده میکنن
پاسخ
ابوالفضل
-
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نظرات رو آشکار کنین لطفاً
پاسخ
محمد علی محسنی
-
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
چرا پلیس به گفته خودشون حامی مردم ایران است.این مردک خارجی رو دستگیر نمی کنه.اینا غدهای سرطانی خارجی ایران هستن که باید ریشه کن بشون.تامردم فلات ایران ارامش داشته باشن.اینان تو توهمات نژادپرستی خودشان فک می کنند مردم ایران رانادان وخودشان عقل کل.اینان با پرچم دین به مردم ایران توهین می کنند.درصورتی اگر دین به معنی واژه دَین به خداوند باشد.پروردگار این کار (توهین به مردم)راگناه می داند.
پاسخ
رضا محمد خانی
-
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
باسلام به هموطنان....خانم باکری شما از انسان مجهول الهویه چه توقعی دارید... برای اینها واژه هایی مانند جنگ وشهید حکم نقدینگی و سرمایه را دارد که با آن تجارت کنند.بخدا اگر روزی در این مملکت جنگی در بگیرد اینها سوراخ موش اجاره خواهند کرد
پاسخ
ابراهیم
-
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اصلا فرض کنیم رائفی پور حرفش چرته و درست نیست. نمیدونم فرزند تربیت شده در مکتب شهادت شهدایی همچون باکری هم باید از ادبیات چاله میدونی استفاده کنه؟
پس فرق ایشون با رائفی پور چیه؟
این اولین ایراد به این باصطلاح دختر شهید!!!
دومین ایراد رو امام فرمودند هر کجا دیدید دشمنان بطرف شما میان بدونید و بفهمید ریگی تو کفشتونه!!!
علی کریمی اگه کامنت حمایت میذاره شک نکن ریگی افتاده تو کفشت!!!!
پاسخ
ایمانی
-
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
جناب رائفی پور تو که داری نون تخلیه هیجانات آن شهیدان بزرگوار را میخوری وحرفهای وزین تر از وجودت میزنی واقعا به کسب ادب نیاز داری نا برادر
پاسخ
سرما
-
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آخه چه ربطی داشت
رائفی پور درباره فرمانده های جنگی مگه اینو گفته؟
خانم باکری با این کار خودش شأن پدرشو آورد پایین
پاسخ
mansoor
-
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اینقدر به بیراهه رفته که آدمایی که معلوم نیست تخم و ترکه کی هستند وقیحانه در سیمای منفور ملی به شهدا توهین میکنند و مسئولین هم عین بره نگاه میکنند، شما جناب نامحترم موقعی که باکریها در مقابل دشمن بودند شما کجا مشغول کاسه لیسی بودید؟ افسوس که ملت دیر شما را شناختند و ایکاش زودتر از ایتها تو دهن شما دزدهای داخلی میزدند که از صدقه سر باکریها و امثالهم تواه هاتون تو اروپا دارن صفا میکنند، اینو بدون اگر زیر زمین هم برن آخرش ملت محاکمه شون خواهد کرد، به لطف الهی
پاسخ
Fujoshy San
-
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
عجب
پاسخ
زینب
-
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درود به شرف و غیرت شما شیر زن ایرانی ? زنده باد ایران و ایرانی، درود بر تو شهید والا مقام??
پاسخ
مرسل
-
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام خواهرم ..خدا شهیدان آقا مهدی و حمید باکری را رحمت کند . آنها افتخار ما هستند.
نگران نباش ما همه فرزندان و شاگردانشان هستیم.
پاسخ
هموطن
-
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
توهین ازاین بالاترکه شهدارفتن برای آرمانشون،بعدانگلی مثل رائفی پورچطوربه خودش اجازه میده به امثال باکری هااینطوروقیحانه توهین کنه،مرتیکه مگه همه مثل توهمه چی روازدریچه شهوت نگاه میکنن،اگه امثال باکری ها وهمت ها نمی رفتن تودهنی به متجاوزین به خاک وناموس بزنن وبجاش میومدن اون تو دهنی روبه تو وامثال تونفهم وبیشعورمی زدن همچین غلطهائی نمیکردین
پاسخ
مرواریدسیدنی
-
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
واقعا شیر مادر و نان پدر حلالت
شیر زن
پاسخ
مرتضی پشنگ پور
-
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آقای رائفی پور شمابرای تخلیه هیجاناتت جرات سوارشدن چرخ وفلک رونداری حالا این جاویدهای زمان جانشون رو کف دست گرفتن برای تخلیه ی هیجاناتشون چون کار دیگه ای نداشتن نه جانم اینطور نیست آنهایی که نه آنوقت کاری داشتند جز دزدی وکثافت کاری ومال مردم خوری ونه الان جز این کاری دارند پدرتو وامثال توبوده ومتاسفانه هنوز هستند زبانت راگازبگیر میخواهی درباره ی شهداحرف بزنی دهان کثیفت راآب بکش شهید مقدس است شهید جان ماست باجان ماشوخی نکن که ازجان عزیز تر برای دفاع نداریم
پاسخ
زن متوسط
-
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کریمی از نون حلال حرف نزن تو دیگه
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی پور ی تعلیم داده بی سواده، درد و بلای بچه های شهیدان باکری تو قلب امثال رائفی پور
پاسخ
حمید
-
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ی نفرم پیدا شده حیقتو میگه جونارو میفهمه بزنید تو دهنش ...
پاسخ
ع
-
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شما اینقدر هیجانی شدی بهتره بزنی تو دهن اختلاسگرها و کسانیکه خون مردم را تو شیشه کردن. امثال پدر تو راضی به اینهمه فشار اقتصادی و تبعیض و فساد فعلی جامعه هست؟ اگر میدونست می‌ره جبهه که یک عده الان پشت جبهه هر غلطی میخان با مردم انجام میدن و هرچی دزدی بزرگ بزرگه انجام میدن و جایزه میگیرن اول می‌رفت سراغ کی یقه کی را می‌گرفت؟ آیا می‌رفت امنیت درست کنه برای دزدها که اینجوری مردم را آزار بدهند؟ رائفی هزار حرف درست زده حالا یکیش مورد انتقاد شماست همه را ول کردی چسبیدی به این یک جمله و بخاطر این یک جمله به خودت حق توهین میدی میگی بزنم تو دهنت، اگر بابات بالا سرت بود آیا به این نحوه تربیتت افتخار میکرد یا سرش را می انداخت پایین؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی پور حرف جفنگ و چرت زد . بهترین جوانان ما شهید شدند . شهادت برای خاک، مملکت، امنیت مردم و عقیده .
دم دختر شهید باکری گرم که چه خوش گفت .
پاسخ
علی
-
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آخه نفهم بچه های 14 ساله هم هیجان داشتن بچه هایی که مادراشون با نداری بزرگشون کردن بعد یه نفهم مثل این که هرچیزی به دهنش میاد میگه راحت بشین و حرف بزنه
پاسخ
vali
-
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درود فراوان بر وجدان بیدارت خانم باکری. درود بر علی کریمی فرزند نجیب وپاک ایران زمین نجابت در ژن پاک هست.. درود بر تمامی مردان و زنان که بی هیچ ادعای جنگيدن لعنت بر مفتخواران که عین کفتاربر مردم حاکم شدن خانم باکری. علی آقا شما افتخار ایرانید
پاسخ
اکبر میرزایی
-
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام و درود به روان پاک و بی غل و غش و خدا دوست وطن پرست شهیدان باکری و بقیه که خاک جا پایشون سرمه چشم تک تک ماست و خانواده هایشان تاج سر و نور دیدگان ما هستند??
دختر گلم آسیه عزیز و جگر گوشه همه ما ملت با شرف نه بعضی بیشرفان.
این افراد کلاغهایی هستند که برای گذرای عمر کثیفشان از مدفوع ارتذاق میکنند و اصلا اعتقادی به خداوند راذق ندارند که از ذات احدیت طلب رزق کنند.
من جانباز جنگ تحمیلی بجای این و تمام یاوه گویان از شما صمیمانه عذر میخوام چون کلاغ که بلد نیست عذرخواهی کند. الهی بقای عمری با عزت و خوشبختی داشته باشین. آمین یا رب العالمین???
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اونها اگ رفتن جبهه برا دفاع از کشورشون رفتن ک کل دنیا میخاست ایران تجزیه شه!!پس اینو با اون یکی نکن خانوم باکری
پاسخ
محمد
-
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ای کاش پدر شما در قید حیاط بودن چون امثال شهید باکری فهمیده و خوب کم هستند ..و به دخترش یاد میداد الان که کشوری که براش شهید شد الان بازیچه و بهونه دست دشمن شده که هرج و مرج راه بندازه و امثال شما که مدعی فهمیدگی و عالم هستید( مثلا ) متوجه میشدید که بعضی اوقات تو خود قران هم صبر توصیه شده و الان موقع مطرح شدن نیست ...
پاسخ
ب_ا
-
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درود بر همه ایرانیان با اصالت و با تمدن و آگاه و درود بی کران بر روح پر فتوح شهیدان ایران زمین که لا جاری کردن خونشان از خاک و ناموس ایران دفاع کردند و حالا یکعده بی سر پا ولات چاله میدونی با پارتی و رانت و قلدری پست ومقامهای مهم لشکری و کشوری را تصاحب کردند و هدفشان اختلاس ودزدی و خیانت و چپاول سرمایه های کشورو سرکوب و کشتار و زندانی و اعدام مردم بی دفاع میباشد .
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
برنامه و صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
محمد
-
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
استاد ولی یکم مطالعه و تحقیق کنید بهار چهارتا استوری نوشته نقل قول اطرافیانشه امثال علی کریمی و کرمی مجری و امثال اینها رو الکی دیندار و فرشته تو مغزتون جا نندازید ..یکم پرس و جو از کسایی که توی فردیس بزرگ شدن و خانواده علی کریمی و خودشو دیدن جز ناسزا و اوباش بارشون نمیکنند و الان هم مال و اموالی که از قبل فروخت که اگر این جمهوری دزد هستند پس داراییش هم نصفیش از همین کشور داره و از اون اموال دو خط چرند خرج شماها میکنه و سودشو میبره ..از مثل شماها هرچی بدزدند طرز فکرتون همینه تشویق هم میکنید ..کاش برای شماها فرهنگ سازی بشه نه برای حجاب و غیره .
پاسخ
خلیل
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام،عزیزم،ماهم فرزند شهید هستیم ،منتهی نگاه ها باهم فرق داره شما اول بگو طرفداره کدوم قشر جامعه هستی،قشردردسرساز مثل اقای کریمی که به شهیدوخانواده شهید اعتقادی ندارن وباعث میشن خون جوونامون بااب تواسیاب دشمن ریختن،ریخته بشه یا طرفدار حق.اگرطرفدارحقی که بااین کارت نشون دادی غیرازینی اگرم اینجوری نیست که حواستو جمع کن کاری نکنی که خون ریخته شهیدتون پایمال بشه.گاهی سکوت بهترین کاره.ماازامثال این شهدا حاجت میگیریم وباهاشون عشق بازی می‌کنیم.
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
تودهنی زدن به آدم بیشعور چاله میدانی شدکامنت حمایت از حقیقت گویی هم ریگی به کفش شد خوب دکتر چهل واندی سال تددهنی به دزدان واختلاس گران نزدیم وحقیقت رادیدیم ونگفتیم که مملکت به این روز افتاد اسسسسستتتتااااادددددددد آقازاده
پاسخ
احمد
-
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام ، من به شخصه یکی از اسطوره های ذهنیم شهیدبزرگ باکری هستند ولی فکر میکنم سوء برداشت شده ، به احتمال قریب به یقین منظورش این بوده که چون برای دفاع از وطن و ناموس و مردم و اسلام رفتن جبهه وجنگ هیجاناتشون تخلیه شده نه اینکه به خاطر تخلیه هیجاناتشون رفته باشن جبهه وجنگ ،رائفی پور همیشه از شهدا به نیکی یاد کرده ، باید انصاف داشته باشیم ، درود خدا بر همه شهدا.
پاسخ
متفکر
-
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
بجای زدن تو دهن رائفی‌پور برو بزن تو دهن مدعیان آزادی که همه چیزو در این کشور محدود کردن تا مردمو به تنگ برسونن و انقلاب بشه و خون پدرتون پایمال بشه
پاسخ
بلابستوزن
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
چهل واندی سال گفتیم ونشد ونشد ونشد بازهم نمیشود مرگ برآمریکا گوشی پاناسونیک روی میز ریس جمهور آمریکا رامیخواهد نه شکم گرسنه مردم کشورت را
پاسخ
بستو
-
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ای نجات
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نامه و صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نامه و صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
مجتبی
-
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام
بله درسته و البته دختربزرگوارشهیدوالامقام باکری سالهاست بواسطه تفکرات مادرعزیزشان به جریان اصلاح طلبان کذایی وصل هستن
پاسخ
...
-
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ناموصا منظور استاد رو فهمیدین؟؟؟
پاسخ
مجتبی
-
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
احسنت
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اصلا شما رایفی پور رو میشناسید یه جوون دهه شصتی هستش که اصلا سنش به جنگ نمیرسه بعد باید میرفته جنگ ؟ همینجوری جلوی یه نفر گارد میگیرن بدون شناخت حتی ابتدایات ازشون ؟
نامه و صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
من برنامه رو دیدم اصلا قصد توهین به شهدا رو نداشت ولی خب همیشه هستند ادمایی که دنبال فرصت برای کینه ورزی باشند ایشون گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نامه و صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟ اصلا قصد توهین به شهدا رو نداشت تازه اسمی از شهدا رو هم نیاورد گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
Amir
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
وقتی نمی دونی چرا جنگ شروع شد ، چرا بعد از بیرون کردن دشمن از مرزها ادامه پیدا کرد و به نفع چه کسانی تموم شد ، اراجیف نبافید. تجزیه ؟ کدوم تجزیه ؟ سال ۶۱ همین باکری ها بودند که خواستند جنگ تموم بشه ولی توهم فتح قدس از راه کربلا این همه شهید رو دست مردم گذاشت تا امثال محسن ها الان چپاول کنند
پاسخ
نجاتی
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
صحبت های رایفی پور رو شنیدین ؟
گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
نجاتی
-
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
من برنامه رو دیدم رایفی گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و ... بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی ... باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم ... نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
سیده
-
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
حیف شهید باکری که تو دخترشی حیف وقتی اینقدر برداشتت کور کورانه اس
البته از آدمی که چهار سال پیش واسه روحانی خائن اونطور حنجره شو پاره میکرد بیشتر از اینم انتظار نمیره
پاسخ
سیده
-
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نابغه سال 61 فقط خرمشهر آزاد شد کل غرب کشور دست عراق بود چرا باید با توافقنامه موافقت میشد شهید باکری مثل همه فرمانده ها گوشش به حرف امام بود تاریخ بلد نیستی اظهار نظر نکن
پاسخ
سعید
-
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
غمی نیست توهم مثل پسر نوح دیگه پدرت از نوح که بالاتر نبوده پسر اونم اشغال بود توهم اشغالی
پاسخ
شهروند
-
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی پور و عباسی دیگه زیادی چرندیات سر هم میکنن یکی باید این دوتا رو خفه کنه
پاسخ
مهدی
-
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خانم محترم زمانی که شهید باکری و امثال باکری بودند رائفی پور و حسن عباسی ها وجود نداشتند ،چون اینهایی که دم از دین و انقلاب میزنند او موقع داشتند فقط عکس یادگاری میگرفتند برای امروز که مسند قدرت در دست بگیرن و مال و اموال این مردم بیچاره رو ببرند تو حسابهای کشورهای بقول شما معاند و فرزندان بدرد نخورشون بفرستن اروپا و آمریکا
پس امثال تو که از این دروغگو ها و دشمنان دین حمایت نکنید میگن لال هستید
پاسخ
شهید باکری
-
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
دخترم برداشتت از ایشون درست نیست
کمی تامل میکردی متوجه میشدی ...
یکی از ابعاد جنگ که البته الویت پایین محسوب میشه همین مطلبی هستش که آقای رائفی پور گفتن
دخترم رفیقم شهید همت میگه هر موقع دیدی دشمن ازت حمایت میکنه باید بفهمی که اشتباه کردی
#دوست_دارم_دخترم?
پاسخ
احمد
-
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام این دیدگاهو حذف میکنن، من دوباره حرفاشو شنیدم و هیچ توهینی نکرد،و همون‌طور که گفتم جنگ باعث تخلیه هیجاناتشون شده نه برعکس، یعنی نه اینکه به خاطر تخلیه هیجاناتشون رفته باشن جبهه وجنگ ‌.دوستان منهای فوتبال داره شیطنت می‌کنه و ایجاد نفرت و دودستگی.
پاسخ
7
-
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی پور ی بدبخت ب تمام معناس
اصلا کاری ب اینکه این حرفاش توهین بوده یا نه ندارم
کلا کسانی ک اعتراضات مردم اغتشاش میدونن وطن فروش واقعی و خائنن حالا طرف از عصبانیت ی سطل آشغالی ام آتیش زده یا هرچی و اونایی ک زر مفت میزنن بدونن دیگه از همسر شهید باکری ک بیشتر خود شهید نمیشناسین پس ز مفت نزنین
پاسخ
عبدالواحد
-
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام .احسنت
پاسخ
فرامرز
-
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خانم باکری عزیز!!!!!!مهم بصیرت است.بصیرت یعنی چگونه تفسیر نمایی.بصیرت یعنی درست تفسیر نمایی اینگونه غلط تفسیر ننمایی.اقای رافعی پور مطلبی محرمانه گفت.بله درست گفت شهید باکری ابتدا به جبهه نرفت (این مطلب بی بصیرتی مرا نشان می‌دهد که میخام بنویسم توبه می کنم امید عفو دارم)جبهه مرحله دوم شهید باکری بود.مرحله اول آمدن به خیابان محمدرضاشاه پهلوی را فراری دادن.بله عزیز.مت بی بصیرت حق تداشتم اینگونه بنویسم سلطنت طلبا به شهید بی احترامی کنند من حامی خون شهدا وانقلاب ونظام ورهیری هستم.حالا اگر فهمیدی منظور آقای رافعی پور چی بود بصیرت داری.
پاسخ
امین
-
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی خودش فرزند شهیده ماهم جانیاز75درصد. خانم باکری شما عمق صحبت دکتررامتوجه نیستین ایشون چون مسولان توقع دارن نسل های الان مثل اون نسل باشن تمثیل اوردن جبهه هربدی داشت عصبانیت هاهم تخلیه میشد خود سرکار چه فضایی برای تخیله هیجان و... جزسرکوب دارید. وحرف اخر اگر خانواده شهداتابع حرف امام علی زمان جدل برسراول خواص ودوم خواص وغنایم دادن به ایرانی ها بود فرمودن هرکس دراین راشهید شده باخدا معامله کرده. سخرانی مراجع تقلید مورد پسند شما عیناراجب این بحث هست. اگر از امتیاز های دانشگاهی استخدامی و..... حقوق گذشتین حق مطالبه هست. چنان بر می آید پدرپرافتخارراباکریمی ها هم منسخ کردین
پاسخ
مرضی
-
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خدا رحمت کنه پدر و عموهای شهیدتون رو. چقدر دوستشون دارم. راه علاقه و آشنایی واقعی من با شهدا، از کتاب نیمه پنهان ماه و خاطرات زندگی مادر و پدر شما شروع شد که اتفاقی توی نمایشگاه چند صفحه اش رو ورق زدم. چقدر جای تک تک شهدا خالیه، ولی الان میگم چقدر خوب که رفتن و الان اینجا نیستن تا شرمنده این حرف های نسنجیده، راه کج شده، توهین‌ها و ... شما نباشن که شما رو به جای انتقاد سازنده و دلسوزانه به همه کسری ها و اشکالاتی که حتما هست و زیاد هم هست، توی روی جمهوری اسلامی و همه اهدافی وایسونده که اونها براش جون دادن ، حتی به قیمت یتیمی شما.

خواهر من، هم سن من، عزیز من، من هم از خانواده شهدا هستم. و بین دخترانی با وضعیت شما بزرگ شدم و درد اشنام. برگرد یه لحظه پشت سرت رو ببین. چرا شونه به شونه کسانی وایسادی که مقصرین اصلی شهادت امثال پدرت بودن و هستن!!! بابات اگر همین الان اینجا بود از این حرفات و موضع گیری های سالهای اخیر شما خوشحال میشد؟!! به کجا چنین شتابان آسیه خانم؟! یادت رفته حرف های پدرت در مورو چگوارا و ... رو؟؟!! یادت رفته سفارشهاش در مورد امام امت و کشور رو؟؟

و چقدر متاسفم برای کسانی که حتی همون چند دقیقه از برنامه رو هم ندیدن و این طور نظر میدن و اهانت میکنن. حمایت هاتون از همه افراد و ... همین قدر ابکی و بی تفکره آيا؟؟!!
حتی نمیدونید هیچ اسمی از هیچ شهیدی در برنامه نه تنها برده نشده، بلکه اصلا صحبتی در مورد شهدا نشده. بحث بر سر علت حضور نوجوانان در اغتشاشات و نیاز واقعی هر انسانی در سن نوجوانی و جوانی به هیجان بود. که هیچ فکری برای ارضای این نیاز طبیعی نشده، چون خود متولیان امر با توجه به سن و سالشون، در زمان دفاع مقدس بخشی از هیجانات طبیعیشون رو در جنگ گذروندن و متوجه این نیاز نوجوانان و جوانان نبوده و نیستن. چه ربطی به دلیل رفتن به جنگ داره؟! شهدا این وسط کجان؟!! مگه خودتون بارها از مسئولین و افرادی نمینالید که سابقه جنگ و ظاهر مذهبی و ... دارن اما در عمل آن کار دیگر میکنند؟!!
همین قدر بی‌خبر هر چیزی رو باور میکنیم و از سر‌دل نظر میدیم و باز پخش میکنیم که وضعمون اینه و این قدر راحت فریبمون میدن دیگه.
پاسخ
عباس
-
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اخه چجوری یه ادم سالم از صحبتهای اقای رائفی پور چنین برداشتی میکنه؟ اگه امثال رائفی پورها نبودن الان خیلی از جوونها برای خدا هم تره خورد نمیکردن چه برسه به شهدا همین اقا خیلی از جوونها رو با صحبتهاش به دین برگردونده و باعث احترام شهدا شده. برام ثابت شد اصطلاح طلب جماعت مرض در دل دارن. لعنت بر هر چی اصلاح طلب خائنه.
پاسخ
ناهید
-
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
راست میگه واقعا. رائفی پور خیلی بد حرف زد. یعنی چی اونها تخلیه شدن اینها نشدن. اونهارو با اینها مقایسه میکنه؟!
تحسین علی کریمی هم نشون میده میخواد یواش یواش به راه راست هدایت بشه. انشاالله
پاسخ
عباس
-
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آهان معنی اعتراض هم فهمیدیم یعنی بانک آتیش زدن و غارتگری و شهید کردن ۲۴ مامور حافظ امنیت.
پاسخ
نیک
-
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
همه‌ی ما میدونیم آقای رائفی پور نسبت به شهدا خیلی احترام قائله و به خودش اجازه نمیده به راحتی کار شهدا رو زیر سوال ببره حرف ایشون توهین نیست فقط خوب نتونسته بیانش کنه
پاسخ
حنا
-
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
متاسفم برات با این سطح شعور و فرهنگت
پاسخ
عاشق ایران
-
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آسیه جان به دل نگیر. پدروعموی عزیزت وتمامی شهدای ایران زمین مایه افتخارمایند.اگرآنان نبودندایران نبود.ماتاابدعاشقانه دوستشان داریم ومایه فخرایران زمین اند.
پاسخ
حنا
-
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کاملا باهاتون موافقم خانم باکری عزیز
رائفی پور حرفای بیهوده زیاد میزنه به دل نگیرید ولی بااینکه چرا کسی نمیزنه تو دهنش خیلی موافقم
پاسخ
zahra
-
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
از جماعتی که جز فحاشی بلد نیست انتظاری نیست متاسفم واقعا
یک جمله از یک گفت و گو یک ساعته رو پیراهن عثمان کردن جز دروغ و تهمت چیزی بلد نیستن
پاسخ
علی
-
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ایکاش این افراد که برای رائفی پر سینه چاک می کنند راجع به فرموده اشون البته اگر باز هم تکذیب و کنایه نیاورند بفرمایند چند هواپیما ایران ایر تیراندازی شده حالا که مسولین هواپیمایی این خبر را تکذیب کردند بفرمایند این حرف ها شون‌چه طور توجیه می کنند؟!
پاسخ
م-ب
-
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
با سلام و درود بر کسانی که معنای واقعی امنیت و وطن پرستی را با دادن خونشان در راه حق به تمامی امتها نشان دادند، منظور استاد علی اکبر رائفی پور هم همین بوده هست، سعی کنیم جهت محکوم کردن یکدیگر اینقدر با مفهوم واژه ها و کلمات و جملات بازی نکنیمو به طور کلی آرمانهای یک شخص را بسنجیمو قضاوتش کنیم، شاید آقای رائفی پور در یک مناظره زنده تلویزیونی با اون همه اضطراب و استرس نتوانسته حق مطلب را به خوبی ادا کند و با شناختی که از وطن دوستی ایشان داریم یکی از مهمترین آرمانهاشون شهید و شهادت طلبی در راه حق و وطن میباشد،
راهی که امثال شهید باکری و شهید همت و شهید بابایی و دیگر شهیدان برای حفظ وطن رفته اند..
ای کاش قضاوتهامون درباره یکدیگر کمی با آگاهی باشد و نظراتمون رو بر اساس شناخت کامل از یکدیگر ارائه دهیم..
پاسخ
زهرا
-
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
معلومه اصلا جوش ندادید هیچ توهینی تو حرفای رائفی پور نبود اصلا راجع به شهدا صحبت نشد اصلا حرفی از شهدای عزیز باکری زده نشد . گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و … بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی … باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم … نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
زهرا
-
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
چون همتون حتی یه بارم اون گفت و گو رو نشنیدید و فقط هارت و پورت می کنید حتی اسمی از شهدا و باکری ها برده نشد

گفت که جوونا ( نه فقط شهدا ) تو اون دهه رفتن جنگ همش تو خمپاره و آتیش و … بودن هیجانات جوانیشون تخلیه شده ولی جوونای الان جایی برای اینکه همچین تجربه ای باشه ندارند برای همین ما چهارشنبه سوری داریم انگار رفتی منتطقه ی جنگی … باید زمینه و فضای درست برای جوونامون بسازیم … نمیدونم این کجاش توهین به شهدا بود
پاسخ
zahra
-
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
هیچ کدومتون حتی یه بارم اون گفت و گو رو نشنیدید و فقط چشم و گوش بسته قضاوت می کنید متاسفم
هیچ اسمی از شهدا و باکری ها برده نشد
پاسخ
zahra
-
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور حرف رائفی رو رد نکرد گفت آن را بررسی خواهیم کرد. ینی یه خبرایی بوده. رو هوا حرف نزنید خواهشا.
پاسخ
zahra
-
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در مورد حرف رائفی پور گفت آن را بررسی خواهیم کرد. ینی یه خبرایی بوده. رو هوا حرف نزنید خواهشا.
پاسخ
بهار
-
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درسته بعیده آقای رائفی چنین حرفی زده باشه بنده خدا یه کم تند تند و منقطع حرف میزنه شتید نتونسته جمله شو درست بگه علی کریمی فاسد که تایید کنه باید دانست اصل خبر کذبه
پاسخ
حمید رضا
-
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
چونکه رائفی پور داره برای هیجانات نوجوونا راهکارمیده ولیبرالها و....بایدطوری تشویش اذهان کنندکه منظورایشون رو وارونه جلوه بدن البته قشرغربزده برای این دخترخانم تره هم خوردنمیکنه چونکه اصلا شهدای دفاع مقدس روقبول ندارن
پاسخ
حمید رضا
-
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درودبرشما?
پاسخ
علی
-
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
احسنت به منطق وشعورتون.
واقعا چراهرموضوعی رواونطورکه می خوان برداشت می کنن.آقای رائفی پورانسان انقلابیه وعاشق شهداست .
پاسخ
سالار
-
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
متاسفم برای کسی که خودش رو دختر شهید عزیز این کشور میدونه اما قبل از اظهار نظر و توهین حتی وقت نذاشته صحبت کامل طرف مقابل رو گوش بده.دختر کسی که همه عمرش رو فدای این کشور کرد.واقعا چقدر این تفاوت زیاده.
پاسخ
م-ب
-
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
سلام دوست عزیز
بهتره کسانی دهان کثیفشان را آب بکشند که به نام این شهیدان مملکت را به غارت و چپاول میبرند، نه استاد رائفی پور عزیز که راه و آرمانهایش در راه رهبری و اهل بیت و وطنش هست، ایشان جز سربلندی ایران و ایرانی هیچ چیز نمیخواهد، با ۴۰ سال عمری که از پروردگار متعال گرفته ام تا کنون اینقدر سخنرانیهای بی طرفانه یک انسان که جز سعادت و امنیت میهنش چیز دیگری برایش اهمیتی ندارد به دلم نشسته بود، و احترام به تمامی شهیدان را که برای خاک میهنشان خون داده اند سر لوحه سخنانش قرار میدهد، آن وقت شما با جسارت تمام میگید دهن کثیفش را آب بکشد..!؟
چرا از هیچ، کوه میسازید..!؟
اینقدر با کلمات و واژه ها بازی نکنید و آرمانهای کلی یک شخص را با هیچ و پوچ زیر سوال نبرید..!
و با شناخت کامل از او قضاوت صحیح کنید..
پاسخ
بدون نام
-
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شمااگه فیلم روکامل ببینی متوجه میشی منظوررائفی پوراین نیست که شهدابرای تخلیه هیجاناتشون رفتن.اصلااسمی ازشهدانیاوردن بلکه میگن جوونای اون دوره برای دفاع ازکشوربه جبهه رفتن واونجاهیجاناتشون هم تخلیه شدولی جوونای این دوره جایی برای تخلیه هیجانشون ندارن.ماهمه مدیون شهیدباکری هستیم ولی طبق موضع گیری های که ازآسیه باکری ومادرش دیدیم متوجه میشم که ایشون کارش منطقی نیست،کسایی که ازروحانی حمایت کردن توقع دیگه ای نمیشه ازشون داشت
پاسخ
بهروز
-
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
با سلام امثال ما و باکری های ماندگار فقط یک هدف داشتیم و اون هم حفاظت از میهن و کل ملت شریف و عزیز ملت ایران بود آنقدر خالصانه خدمت می کردیم که بچه خودم رو بعد از ماها دوری بغل میکردم بخاطر نشناختن گریه میکرد و اون لحظه بدترین خاطره عمرم بود اگر همه مسیولین پاک و صادق بودن وضعیت اینگونه نبود اگر همان طور اولین قاچاقچی مواد رو عدام کردن اولین مفسد اقتصادی رو به دار می‌کشیدند اینگونه فساد دامن‌گیر نمیشد و اگر و اما های بسیار دیگر و امثال بنده و باکری ها اینگونه راهشان به فراموشی سپری نمیشد روح باکری ها شاد و یادشان گرامی باد
پاسخ
منطق
-
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کسی مثل رائفی پور نباید حتی از آدم تعریف کنه. چه برسه به اینکه داخل تلویزیون بیاد ملی چرند و پرند بگه. واقعا برای صدا و سیما متاسفم
پاسخ
مهدی
-
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نه حرف های تو و نه حرف های علی کریمی هیچکدام وحی منزل نیست علی کریمی لگه مرد بود ویلا و اموالش رو نمی فروخت فرار نمیکرد بره در ضمن منم اگه شوهرننه ام وزیر اطلاعاتی بود که در قتل های زنجیره ای دهه هفتاد دست داشتم منم همینطوری شمشیر میکشیدم نون نظام رو شما خوردین علیه نظام شمشیررکشیدین خاک برسرتون
پاسخ
منطق
-
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
بعضیا اومدن طرفداری رائفی پور رو میکنن???
خدایا از خنده روده بر شدم ?
واقعا این فضای مجازی گاهی اوقات تفریح خوبی هست?????????
پاسخ
سرباز وطن
-
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
مرد پدرت بود ،مرد تویی ،بقیه اداتونو در میارن ،کمک برای تو دهنی لازم داشتی رو برادرات حساب کن ،یه کاری میکنیم دندونی نمونه برای حرف زدن.درود به شرف پدرت.
پاسخ
زینب
-
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شما به جای زحمت برادری یه زمان بذار گوش کن گفت و گو چی بوده بعد اینطوری جو گیر شو??
پاسخ
زهرا
-
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
جماعت منفعت طلبی هستن?
پاسخ
زهرا
-
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
از جماعتی که جز فحاشی بلد نیست انتظاری نیست متاسفم واقعا
یک جمله از یک گفت و گو یک ساعته رو پیراهن عثمان کردن جز دروغ و تهمت چیزی بلد نیستن
پاسخ
Asdalogan
-
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کی درست حرف زد؟
پاسخ
Asdalogan
-
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کی درست حرف زد؟????????
پاسخ
مسافر
-
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خودتون سخنرانی را گوش کنین و هر حرفی را باور نکنین
اصلاً صحبت استاد در مورد شهدا نبود، در مورد نوجوان‌های اون دهه و این دهه بود.
شهید باکری با ۲۷ سال سن اصلا جزو نوجوان‌ها حساب نمی‌شن!
تأسف داره که چقدر راحت بدون تحقیق قضاوت می‌کنین و واکنش نشون می‌دین
پاسخ
علی‌/کرمانشاه
-
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
زحمت‌بکشید صحبت‌آقای‌رافعی‌پورراگوش بدهیدآنوقت حداقل توجیع بشویدکه ایشان نقل‌قولازخلبان‌هواپیمای‌مسافربری کردندونگفتندکه شخصا دیده‌اندثانی مسئولین هواپیمایی مگرفروش بلیط پروازهای خارجی وداخلی را چندبرابرقیمت‌مصوب‌به‌مردم‌میفروشندرا تکذیب نکردندبااینکه چندین‌مورد مردم‌شاکی فیش‌پرداخت‌بلیط را روی شبکه‌مجازی‌گذاشتندکه‌دراربعین‌تا چندبرابر قیمت‌بلیط تهران‌به عراق‌به‌زوار‌امام‌حسین‌ع فروختندورحم‌به‌زوار‌امام‌حسین‌ع نکردندولی‌وقیحانه تکذیب‌کردندوخجالت‌نکشیدندبااینکه‌سند ارائه شدکدامیک‌از مسئولین‌دولت‌قبلی که‌هنوز برمیزهای‌ریاست‌چمبره‌زده‌اندکذاب‌وعوامفریب‌نبوده‌اندمشتی‌سیاسی‌کار‌اصلاح‌طلب‌کارگزارانی‌چندتابعیتی‌ ریاکار که‌سردرآخور اجنبی و دست در جیب‌مردم‌باشرف‌ووطن‌پرست‌دارند ومثل بوقلمون رنگین‌کمانی‌هستندوبه‌هرطرف که میچرخندتغییررنگ‌میدهندوقیحانه مرگ‌برامریکا‌واروپا و صهیونیزم‌میگویند و خانواده‌وآقازاده‌های‌فاسدشان‌شهروند امریکا و انگلیس‌هستندوخودنیز رد دستهای‌آلوده‌وکثیف خانواده‌وبستگان‌اختلاصگر و دزد وجاسوس ماله‌کشی‌میکنند.قطعاتاوان نااهلی ونامحرمی خود به مردم باشرف وانقلاب مقتدر ایران‌قدرتمند را پرداخت میکنند وانقلاب بااتحاد مردم‌باشرف‌ووطن‌پرست ومتحدوبازدارنده با تسلیحات‌مدرن‌نظامی‌با دانش بومی پوزه‌دشمنان‌اجنبی‌و مزدوران‌ وطن‌فروش منافقین رجوی وتجزیه‌طلب‌های‌ وهابی‌کومله ودمکرات‌وپژاک و سلطنت‌ طلب‌ های‌نوکر امریکایی را بخاک ذلت می‌مالند.وکور شود هرکس که نمی‌تواند ببیند
پاسخ
مسافر
-
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
رائفی‌پور همیشه از شهدا تجلیل می‌کنه
ما شهید باکری را با سخنرانی استاد رائفی پور شناختیم
پاسخ
سمیه
-
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
زهرا جان چون حرفاش ارزش شنیدن ندارن....من قبلاً چند نمونه گوش دادم و دیدم چی میگه...برا همین دیگه گوش نمیدم
حیف وقت که بخوای گوش بدی ... عمر عزیزت رو با گوش دادن به حرفهای صدمن یه غاز تلف نکن?
پاسخ
م.ه.ب
-
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
تف برای علی کریمی این حرومزاده بی همه چیز بی شرف که فقط آتش اخلاف رو زیاد میکنه.

برید دوباره ببینید استاد رائفی پور در مورد هیجانات چی گفت.
پاسخ
مسافر
-
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اگه شما هم پای سخنرانی‌های استاد رائفی پور بودین سواد رسانه‌ای را از ایشون یاد می‌گرفتین و هر حرفی را به راحتی باور نمی‌کردین
اصل سخنرانی را باید ببینین و بعد قضاوت کنین و واکنش نشون بدین
صحبت استاد اصلا در مورد شهدا نبود بلکه ایشون در مورد نوجوان‌های دهه ۶۰ و نوجوان‌های الان صحبت می‌کردن
شهید باکری اون زمان ۲۷ سال داشتن و اصلا نوجوان حساب نمی‌شن! پس به خودتون نگیرین!
پاسخ
عرفان
-
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
واس خودت متاسف باش عزیزم،لازم نکرده انرژی خرج کنی و تاسف دیگران و بخوری.
تو خیلی هالیته؟
اگر اندکی کاسه فهم و شعورت پر بود حتما این احتمال و می‌دادی که همچین شخصی قطعا کل صحبتهای اون بابا و گوش کرده،کما اینکه ماهم گوش کردیم.
بسه دیگه بابا،ببندید بغچه هاتون و که فصل کوچتون فرا رسیده.
پاسخ
مهدی
-
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اگر دشمن نبود شماها از کجا نون میخوردین خدایی ولی این تظاهراتها نشون داد بار بعدی دیگه بار آخره خداروشکر شماها علمشو ندارین چیکار کنین که نشه چسبیدین به غرورتونو میخواین کشورو برگردونین به دهه ۶۰ صداسیمارو هم کردین هیئت شهردارتونم که بدترازهمتون لات مذهبی ،بزودی به زباله دان تاریخ میرین چون جنبه و ظرفیت لازمو برای تغییر کردن ندارین
پاسخ
محمود
-
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اقا چرا این بابارو الکی استاد میکنید و گندش میکنید راست میگه من بارها توهین این شخص توی اینستاگرام دیدم دلیلش هم اینه که حتی سنش به دیدن زمان موشک باران نصف شب های تهران هم نمیرسد که ساعت ۴ صبح با صدای آژیر قرمز خودش و خیس کنه و بدو بدو بره توی زیر زمین یا پناهگاه قائم بشه حالا داره میگه شهدا الکی رفتن جبهه چون بیکار بودن یا بدنبال حوری رفته بودن دلیلشم اینه که چشم باز کرده دیده پای سفره حاضری نشسته حالا همرو مسخره میکنه شما هم استاد استاد بهش میبندین با ۲۵ سال گندش کردین الکی فردا خود شمارو امثال این آدمها حزب باد هستن به محض اینکه ببینن در خطرن سریع چهره عوض میکنن میرن وسط حزب باد
پاسخ
محمود
-
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آقا یه سوال میشه اونایی که استاد استاد میبندن به این رائفی پور چه کار بزرگی از این دیدن یا چه چیزی اختراع کرده بجز وراژی که حالا استاد شده
پاسخ
تعقل و خرد درمان مشکلات
-
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
تو چرا اینقدر خودتو برا رایفی پور جر میدی نمیدونم
برید قران رو بخونید و یکم از عقلتون استفاده کنید شاید که رستگار شوید. یه سری ادم بی سواد و تهی مغز رو کردین اسطوره برا خودتون یکم به خودتون بیاین تا شاید یکم خدا رو بشناسین
پاسخ
پناه علی احمدی
-
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آنهایی که رفتند شهید شدند برای حب وطن حفظ ناموس نه برای هیجان حالاکه جاده صاف شده بعضی‌ها به نون نوای رسیدند فکر می‌کنند که این امنیت به راحتی بدست آمد نه اگر شهید باریهانبود الان آن آقا استاد نبود بلکه در یکی از سفارت خانه‌های غربی نظافتچی بودند
پاسخ
حسین
-
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
احسنت
پاسخ
محمد
-
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
یعنی دختر شهید هم حرف بی حساب و کتاب زده به قول شما بدونه شنیدن سخنرانی چستاد استوری گذاشته...
پاسخ
iman
-
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آقای رائفی پور هیچ وقت نگفتن شهدا رفتن جنگ تخلیه شن گفتن اینکه رفتن جنگ باعث شده انرژی شونم تخلیه اما جوون الان کجا باید بره انرژیشو تخلیه کنه
شما که ادعا میکنی من حزب باد نیستم با ی کلیپ زود قضاوت کردی و تهمت و دروغ بستی به مردم?
لطفا برید فیلم کامل رو ببینید بعد اظهار نظر کنید
پاسخ
imn
-
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اختراع سلاح چند منظوره ذوالفقار
پاداسکای
دستگاه سی ان سی (برای اولین بار در ایران)
در ادامه بگم که همه اینا تازه بخش خیلی خیلی کوچکی از فعالیت های ایشون و موسسه‌شون هست
پاسخ
amkh
-
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شما که انقدر وطن دوست و ناموس پرست هستید لطفا اول صحبتهای کامل رو گوش کنید بعد قضاوت کنید
پاسخ
amk
-
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
متاسفانه شما ادعای دوستداری شهدا رو میکنید اما ادب ندارید?
در آخر باید یادآوری کنم که بچه پیغمبرشم خدا رو گذاشت کنار دختر شهید ک سهله
پاسخ
qmp
-
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شما که اصلا از اسمت هم مشخصه منطق محض هستید??
پاسخ
qmp
-
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
دوباره منطق ??
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خانم باکری شما سواد رسانه ای نداری و از رو احساسات صحبت می‌کنی
چ ربطی داره دفاع از خاک با دفاع از اغتشاش
منم ی جوون ۲۸ساله ام
اگه ب خاک کشورم تجاوز بشه
صد درصد میرم تومیدون
من ن نظامی ام ن کارمند و ن بسیجی
فقط ی ایرانیم
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
پاینده باشی شیردختر!
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آقای راعفی پور فقط در سخنرانی مهارت دارند والسلام
پاسخ
amk
-
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ممنون که روشنمون کردی
فقط شما مطمئنی تعقل میکنی ؟?
پاسخ
سید غلامرضا حسینی
-
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
بچه شیرها به جبهه رفتند تا مقابل کفتارها بایستند و در عوض به گاوها این فرصت داده شد تا هر روز در تلویزیون و پشت هر تریبون ماغ بکشند . افرین به شیر دختر ایران
پاسخ
مسعود پارسا
-
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
درود بر شما و سلام به روح مطهر شهدا ، یه صلوات برای شادی روح شهدا و اموات خودتان بفرستید ، ظالم و ظلم پایدار نیست،بالاخره اینقدر که از رایفی پور طرف داری میکنید به علی کریمی هم توهین نکنید و هرکه باشه طرف دار های خودش را داره ، و این دختر شهید هم یتیم بزرگ شده شاید هم اصلا من گوش نکردم صحبت رایفی به فرض که اشتباه هم برداشت کرده ایراد نداره ، بالاخره خون شهدا نباید با این وضعیت پایمال بشه ما باید مدیون شهدا باشیم و خدا لعنت کنه کسانی که کم کاری و خرابکاری می‌کنند ، ملت باید تو رفاه باشه و دولت هم باید به مردم برسه که این مسایل پیش نیاد و بهانه ای برای دیگران نباشه
پاسخ
فردا
-
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
باید دید اصلا این دختر در مورد پدرش چه نظری داره یعنی میدونه پدرش کی بوده چی بوده و به چه منظور شهید شده یا نه اگه میدونه که خیلی چپ کرده که در مرحله قیاس پدرشو با این اغتشاش گران یکی دونسته و این طور برداشت کرده از یک سخنرانی و اگه نمیدونه که بهتره اصلا نظر نده که حداقل جایگاه شهید حفظ بشه ویا خودشو از پشت تابلو پدرش دور کنه و از دیدگاه خودش نظر بده
پاسخ
وحید
-
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اگه قرار بر فرمایش شما باشد امام خمینی نمی گفت رهبر ما آن طفل ۱۳ساله ایست که با نارنجک رفته زیرتانک.اگرسنتان هم به این حرف قط نمیده برید سخنرانی امام راجستجوکنید.ودیگر اون مردک رابزرگ نکنید.
پاسخ
وحید
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
آگای نجیب جسارت آزادگی داشته باشیم باتف کردن نمیتوان آزادی افکار را پذیرفت.
پاسخ
وحید
-
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شمابرو سخنان امام خمینی رادرمورد طفل ۱۳ساله که رفته زیر تانک تا بانارنجک اونومنفجرکنه را بخون .اونوقت میفهمی نوجوانان چرا رفتن جبهه که البته یکیش هم من بودم که ۱۵ساله بودم واحساسی هم اگرشده بودم حب وطن وجلوگیری برای عدم تجاوز عراقی ها به هموطنانم ووطنم بود.وبا شهیدان مهدی وحمید هم درعملیات بوده ام ودیده ام که کی بودند.
پاسخ
حنا
-
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
نه فقط تو میدونی
پاسخ
حنا
-
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
جنگیدن برا دفاع از میهن بوده برا حفظ خاکشون حالا دفاع از ناموس هم به تبع اون دربر میگیره شما به هیچ عنوان حق نداری به حجاب کسی ایراد بگیری مخصوصا اگه دختر شهیدی باشه که جونش رو برا حفظ کشورش داده اون آزاده و اختیار زندگی خودش رو داره و ملاک درستی آدما ظاهرشون نیست
پاسخ
سارا
-
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
اشکالی نداره حالا هر کسی فک میکنه تو این اوضاع گل آلود هرچی دلش میخواد میتونه بگه مشکلم از ایشون نیست مشکل اینه کسی نبوده تو دهن خود ایشون بزنه که اینقد چرت و پرت نگه
پاسخ
مهدی
-
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
ازحرف زدنت معلومه که چجور آدمی هستی،،رائفی پور و بزرگتر از رائفی پور بیجا کرده در مورده اینجور مسائل بخواد نظر بده،،شماهم همینطور حده خودتو بدون...رائفی پور یه آدم بی شخصیت و جیره خورهستش که هرروز دهن گشادشو بازمیکنه و هرچی ازدهنش میاد نثار مردم میکنه.
پاسخ
پسره
-
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
چرا قصه میبافی عمو دنبال چی میگردی؟؟؟ رائفی پوره بی شخصیت و بی خانواده به پدره شهیدش توهین کرده این خانوم هم جوابشو داده این چه ربطی به شونه به شونه دشمن ایستادن داره...از شخص اول مملکت تا پایین ترین شخص مملکت همه وهمه مدیون شهدا هستن و هیچکس در هرجایگاه و پستو مقام حق توهین نداره حالا هرکی میخواد باشه، وقتی اسم شهید میاد از شخص اول مملکت که رهبری هست تا پایی ترین شخص باید به احترامشون خبر داربایستان،،رائفی پور که عددی نیست و حکم مگس رو داره،،،
پاسخ
sss
-
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
کوره نقد بور خانواده معصوم
پاسخ
محمد
-
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
اوایل انقلاب و زمان جنگ جوانان رشد فکری و شخصیتی داشتند حتی نوجوانان ۱۲و ۱۳ ساله . امروزه جوانان رو از درون خالی کرده اند امثال رائفی پور ها جای فکر و تحول برای جوانان نگذاشتند و مردم رو گرفتار معیشت روزانه و قوت لا یموت کرده اند .
پاسخ
sss
-
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خب پسر قاچاقی یاسر عرفات بودن یه سری امتیازات هم داره بایدم بهش تریبون بدن
پاسخ
علی
-
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
زر نزن. حالا رافعی جایی رسیده به باکری ها توهین کنه؟
پاسخ
سید رضا
-
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
آقا یا خانم ناشناس که حتی جرات معرفی خودت را هم نداری. مگر باکری ها برای خوشگذرانی رفته بودند جبهه؟ رافعی پور جیرا خوار است هراز چند گاهی اراجیفی میگوید. آفرین به این شیر دختر
پاسخ
حنا
-
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
منم متاسفم برای شما بااین ادبیات سخیف
اگه واقعا برای شهید حرمت قائل بودین با دخترش اینجوری حرف نمیزدین
پاسخ
حنا
-
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
در عجبم از کسانی که جز فحش و ناسزا ادبیات دیگه ای بلد نیستن نمی‌دونم از تربیت خونوادگیشونه یا از عقده های شخصیتیشون متاسفانه کم هم نیستن اینجور آدما
الان شما میدونی آقای علی کریمی پیرو همین نسبت حرومزاده که بهش دادی می‌تونه ازت شکایت کنه و به هشتاد ضربه شلاق محکوم میشی؟
پاسخ
هموطن
-
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خجالت میکشم که نظرات امثال شما رو خوندم، این چه استدلالی ست!. رفتن جبه هیجانات شون هم تخلیه شده، مگه رفتن شهربازی! چرا امثال شماها نمیرید، مقابل داعش و القاعده و طالبان که تخلیه بشيد! نه اینکه بیایید تو تلویزیون ادای مخلصین رو دربیارید.. تو هرشرایطی باشیم و سختی و اختلاف، ولی به شهدا احترام می‌گذاریم ، خانم باکری شیر مادرت حلالت
پاسخ
ا
-
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
یکم مودب باش
پاسخ
m
-
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
شما که معلومه با خط فکری پدرت شهید باکری کلی فاصله داری
پاسخ
امیر
-
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
باسواد رسانه ایی جوون ایرانی یا صحبت های این اصولگرا رو نخوندی یا بخاطر غرور زیاد و حمایت از اصولگراها معنی حرفشو درک نکردی به هر حال هیچ جوونی بخاطر خالی کردن هیجاناتش نرفته جنگ همه با غیرت و بخاطر دفاع از ناموس و وطن جونشون رو از دست دادن
پاسخ
جمالی
-
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
رافعی پور ... در موردی که نه سنش قد میده ونه سوادش داره نظر میده
پاسخ
من
-
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
والا
پاسخ
من
-
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
شما هم از حرف زدنت معلومه نه تنها رائفی پور نمیشناسی، بلکه خیلی هم بیسوادی
پاسخ
پاینده ایران
-
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
درسته اونا بخاطر وطن رفتن جنگ کردن یکسری شهید شدن روحشان شاد و یکسری جانباز و اسیرو مفقود ...
تا دشمن به خاک وناموس ایران و ایرانی تجاوز نکنه و صد افسوس که حاکمان و رهبران ایرانی همان دشمانی بودن که از اول انقلاب بفکر تجاوز بخاک و ناموس ایرانی وارد ایران شده بودن و الان بعد از ۴۳ سال دستشون رو شده ?
پاسخ
نیما
-
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
با سلام
در این مورد که اقای رائفی پور چنین حرفی زده اول باید صحبت هاش رو کامل گوش کرد، مثال زدن ایشون که جوانان قدیم با توجه به انجام تکلیف که به جنگ رفتن، در واقع هیحاناتی که هم داشتن تخلیه می‌شده، ولی جوان فعلی که فقط با موبایل سروکار داره ایا دولت ها فکری برای هیجانات جوانان داشته؟؟ همانطور که میدونید خیلی از جوانان که در اغتشاشات همراه شدن به گفته خودشان تحت تاثیر رسانه ها و جو قرار گرفتن. پس نظر اقای رائفی پور نسبت به شهدا که درود خدا بر انان باد مشخصه، ولی در مورد دختر شهید باکری، حتی اگه رائفی پور هم اشتباهی کرده ایا چنین حرف زدنی از دختر شهید انتظار میرود؟؟ لااقل به فکر ایران باش که پدرت و امثال ایشان با خونشان نگه کردند.
پاسخ
بنیامین موسوی
-
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
ملاک شما برای رشد شخصیت چیه ؟! پریدن زیر تانک به جای انداختن مهمات ؟!دیپلم ژسه ای؟ نه عمو بچه در هر دوره ای بچگیش رو میکنه...،کسی باید تو دهنی بخوره که فکر میکنه باید به خاطر احترام مردم به شهدا میتونه هر زر مفتی تفت بده، اولین شرط اخلاق صداقت است هر کسی که صحبت های رایفی پور رو گوش کرده باشه متوجه میشه که این دختر فرسنگ ها با آن شرط فاصله دارد
پاسخ
حسن
-
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
درود به روح شهیدان ۸ سال جنگ
امثال باکری ها با ایمان و غیرت رفتند . اما یک سری از فرصت استفاده کردن و سرمایه های فکری و مالی این کشور رو به یغما میبرن ..
پاسخ
امیر
-
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل

تا حالا کجا بودی که بیایی از شهیدان دفاع کنی
از طرز صحبت کردن هم معلومه چکا هستی
پاسخ
دلسوز
-
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
سلام، امثال رائفی پور و بعضی امامان نماز جمعه از صدتا دشمن و تحریکات دشمن بدتر هستند بهتره با اینها برخورد شود
پاسخ
روح اله
-
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
همه شهیدان بویژه این دو شهید بزرگوار مایه عزت و افتخار ایران هستند و استاد رائفی پور هم ادامه دهنده راه این عزیزان ، اما این خواهر بزرگوار یا مطالب را درست متوجه نشده ویا از راه پدر فاصله گرفته و فرصت را برای عقده گشایی غنیمت شمرده و چنین استوری را منتشر کرده والعاقبه للمتقین
پاسخ
دلسوز
-
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
حتما باید مثل این نکبت زاده ها خود نمایی بکند الانهم که حرف صحیحی زده در جواب توهین رائفی پور به پدر بزرگوارش هست.
پاسخ
دلسوز
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
از کجا این قضاوت بی اساس میکنی انگار در جایگاه خدا نشستی!!!!!
پاسخ
مصطفی شاهرودی
-
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
رایفی پور و هم پیاله هاش ، جیره خوار و مزدور هستن . مدح و ثنا میکنن و پول میگیرن ... شهدا از جان و خانوده شون گذشتن ... رایفی بیسواد که امروز به سوادش مینازه . 50 سال پیش شهید باکری تحصیلات دانشگاهی و جایگاه و موقعیت بالایی داشت اما بخاطر ناموس و وطن رفتن و شهید شدن ..

آقای رایفی و همفکرانش که شهدا هم میتازین ... لطفا زرررر نزنین ...
و مرحبا به دختر شهید باکری که خوب زدی تو دهن این بیسواد مثلا باسواد ...
پاسخ
مصطفی شاهرودی
-
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
رایفی پور و هم فکرانش ، جیره خوار و مزدور هستن . مدح و ثنا میکنن و پول میگیرن ... شهدا از جان و خانوده شون گذشتن و بخاطر پول و موقعیت مدح نگفتن ... رایفی بیسواد که امروز به سوادش مینازه . 50 سال پیش شهید باکری تحصیلات دانشگاهی و جایگاه و موقعیت بالایی داشت اما بخاطر ناموس و وطن رفتن و شهید شدن ..

آقای رایفی و همفکرانش که به شهدا هم میتازین ... لطفا زرررر نزنین ...
و مرحبا به دختر شهید باکری که خوب زدی تو دهن این بیسواد مثلا باسواد ...
پاسخ
مرضی
-
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
اول برید برنامه رو گوش بدین، بعد نظر بدین لطفا.
کدوم توهین؟! از کاه ، کوه ساختن عادت یه عده است که دنبال شلوغ کردن هستند و بیخبران جوگیر هم بدون تحقیق حمایت یا تکذیب میکنن.
ایشون هم سالهاست شونه به شونه خیلی ها ایستادن. عکساشون رو سرچ کنین میبینین. از میر حسین و زنش، تا باران کوثری و ...
متلسفانه ایشون بیشتر از اینکه دختر شهید عزیز حمید باکری باشه، عروس یونسی وزیر اطلاعات خاتمی هست.
پاسخ
M
-
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
چطور حرف زده بهت برخورده
خوب حرف زده ،
پاسخ
M
-
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
یه عمر یتیمی رو نفهمیده ،اونوقت تو میفهمی پرفسور
پاسخ
M
-
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
اگه رفت زیر تانگ برا مردم اونوقت مهارت داره ،حرف زدن مهارت نمی‌خواهد
پاسخ
M
-
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
اولا بلد باش درست بنویس بعد نظر بده مثلا باسواد ،معلومه چقدر حالیته
پاسخ
M
-
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
حرف ها زمانی تاثیر داره با آرمان ودیدگاه مردم یکی باشه ،پس رائفی پور مواظب صحبت کردن ها باش
دختر گرامی شهید عزیزمان درست فرمودن
پاسخ
سهیل
-
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
حالا نه براتون بد شده .حالا آقای رفته شهید شده هم نام نیک گذاشته براتون هم بنیاد شهید همجوره بهتون رسیدگی میکنه .دیگه مرگ میخوای دختره
پاسخ
سهیل
-
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
زری مفت زده دختری باکری
پاسخ
رضا
-
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خیلی بده که آدم صفات خودشو به بقیه نسبت بده. بی‌سواد و مزدور یا هر چیز دیگه به کسانی که پای کار انقلاب ایستادند نمیخوره. مزدور اونایی هستند که تا حسابشان توسط عربستان سعودی و صهیونیستها و انگلیسیها پر نشه قدم از قدم بر نمی‌دارند!!
بی سواد آنهایی هستند که ندیده و ندانسته و نشنیده و بدون علم و فهم سخنان شخصی درباره اون شخص قضاوت می‌کنند.
پاسخ
رضا
-
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
اگر رائفی پور صلاحیت نداره پس جنابعالی داری؟!!! از مطلبت معلومه که تا حالا به خودت زحمت ندادی صحبتشو گوش کنی و فقط با همون خبرها و کلیپهای کات شده موجود در فضای مجازی درباره ایشون قضاوت می‌کنی.
پاسخ
صالحی
-
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خانواده شهدا را به رسمشان می شناسیم نه به اسمشان...
هستند خانواده شهدایی که بلعکس رسم شهیدشان، طی مسیر می کنند و از اسم شهیدشان سوء استفاده کرده و باعث شادی دشمنان این ملت می شوند...
پاسخ
ظهیر
-
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
تو بیخاصیت از خانواده شهدا هرف نزنی نمیگن لالی بیشعور
پاسخ
هوخشتره
-
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خفه.... بفهم نفهم
پاسخ
هوخشتره
-
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خفه ... بفهم نفهم
پاسخ
هوخشتره
-
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خفه ..... بفهم نفهم
پاسخ
هوخشتره
-
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
خفه .... تو هم بابات معلوم نیست کی هست ابن زیاد
پاسخ
رضا
-
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
ببین بچه دوزاری تو اگه حرف نزنی نمیگن لالی تو اصلا میفهمی کسی که در راه وطن جانش را فدا می‌کنه یعنی چی آره اشتباه کردیم رفتیم با جونمون بازی کردیم که الاقایی مثله تو و اون رائفی پوره روسی یا انگلیسی الان مزخرف بگید .
پاسخ
حسن بسکابادی
-
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
سلام.خدارحمتشان کنه،اونارفتن ازآب وخاک وناموس مادفاع کنن نه اینکه هیجان جوانیشنوتخلیه کنن ،گذشتن ازشیرینترین چیزانسان که همون جانشه کارهرکسی نیست،اونم اوایل جنگ که هیچی نداشتیم اینهاجانشون روگذاشتن کف دستشون وازهمه چیزبریدن تاامثال ماجلوی صدام و.........دیگران سرتعظیم فرودنیاریم.آقای رائفی پورهم حرف خوبی نزدن خودشون آیاحاضرن جلوی تیرمشقی بایستن؟بقیه پیشکشش.........
پاسخ
مریم
-
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
نه تو میدونی؟موندم شما ها مدعی چی هستین؟ چه کردن برای این کشور؟حالا میگی دختر از پدر چی میدونه؟.دهنت رو ببند.
پاسخ
کرونا
-
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
راعفی پور جاسوس کثیف صدا و سیماست. ننگ برتو ای بیمار روحی
پاسخ
وطن پرست
-
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
اولا توتربیت نیافته ای که از خودت بزرگتر وکوچکتر احترام بذاری بخصوص خانواده شهدا عزی وضمنااز ماست که برماست چرا شما نمیرن شربت شهادت رو بچشین تا همه جوره بنیاد بهتون برسه شما چه مرگتون هست اگه شهدا وایثارگران نبودند معلوم نبود شما تو خانوادتون چندتا دادش وخواهر قد ونیم قد داشتین وبااسمهای عربی الحمد والحوریه و الباقیه
پاسخ
.
-
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
عذرخواهی میکنم حرف هاشون مفت نمی ارزه !!!

چرا انقدر از اسم پدرتون استفاده می‌کنید؟؟؟ همیشه هر موضعی میگیرید در کنارش عکس پدر یا ... رو میذارید ، یعنی انقدر حرفتون خریدار نداره و انقدر دچار کمبود اعتماد به نفس هستید؟
پاسخ
یه بنده خدا
-
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
نمیدونم چرا ولی این جامعه یه انسانو تا ۳۰سالگی ادم حساب نمیکنه، هر کاری که انجام بدی اگه به نفعشون باشه تعریف و تمجید میکنن و اگه هم نباشه میگن همه تصمیماتشون بدون فکر و فقط از سر هیجانات هست... اخه مرد حسابی اوناییو هم که گرفتن وقتی زیر دست سپاه ازشون بازجویی میشه واسه رهاییشون هر کاری میکنن، اینم که بگن جو برمون داشت و چطور و فلان تعجبی نداره و چیزی نیست بعدشم حالا این جوون و نوجوونا هیچی حالیشون نیست و از سر هیجانات بوده، ولی توشون به راحتی ۴۰سال و... پیدا میشد
اینا هم واسه تخلیه هیجانات اومده بودن!؟
پاسخ
یه بنده خدا
-
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
چهل و اندی ساله هم این کشور با این شعار در برابر دنیای استکبار ایستاده این گفته شما اشتباهه
شعار ما همیشه این بوده و کوتاه نخواهیم امد، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
به گفته خود امام وقتی که ازش پرسیدن گفت: شاه را الله اکبر بیرون کرد... ✌
پاسخ
رضا
-
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
رایفی خیلی بیشتر از زمان باکری و شهید باکری کار انجام داده و جوونها رو نجات داده رایفی هر روز با عابروش برای اون چیزی که بابات جنگیده داره میجنگه و نروژ هم از زخم زبان خودی و خارجی زخم برداشته و اینکه یه کسی مثل رایفیپور که بیشتر از تو که پوز بابات میدی کار کرده و دغدغه سالم موندن جوونها و آگاهی بخشی کار می‌کنه و حرف زدن هم کنتور نمیندازه تو چکار کردی برای شهدا بگو
پاسخ
رضا
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
درود بر استاد رایفی
دختر شهید باکری شما چه کار فرهنگی در راستای وصیت شهدا انجام دادی بگو
پاسخ
رضا
-
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
برو بابا اصلا تو باغ نیستی
پاسخ
رضا
-
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
تو باغ نیستی فقط نشستی کلیپ تقطیع شده ازش دیدی
پاسخ
رضا
-
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
اوسگول شهید باکری رو سنگش به سینه میزنی برو وصیتشو نگاه کن در ضمن من مخلص کسی مثل رایفی پورن که تونستم با کلیپ چگونه گناه نکنیم چندتا از اخلاق گوه همو بزارم کنار چیزی که شهید باکری ها الان نمی‌توانند انجام بدن در ضمن خانوادم بسیار دعاگوش هستند
پاسخ
امیر خوزستان
-
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
چقد افراط تو حرفات زیاده روی میکنه..
پاسخ
سیدعلی
-
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
بخدا که نه روح پدرت.نه عموهات ازقضاوت هات راضی نیستن...یکم به خودت بیاد...اقای رائفی من گوش دادم کامل ...اصلا همچوجسارتی نکردن...درضمن خانواده ۵ و۶ وچندجانبازی هم داریم....یکم به خودت بیا خانم باکری
پاسخ
سینا
-
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
وقتی یک طرفه قضاوت میکنی و حرف های کامل طرف رو نمی‌خونی و سخنرانیش رو نمی بینی میشه همین.

فرقی نداره دختر شهید باشی یا نه چون وقتی که #سواد_رسانه_ای نداشته باشی در فتنه های آخرالزمانی اسیر میشی
پاسخ